10 sfaturi pentru a ridica Google PR (page rank). Cum poti creste Google PR?

Teoretic, cheia pentru un site web de succes cu PR mare și poziții înalte de emisiune (în interogări) în motoarele de căutare este ca in lucrurile evidente: calitatea site-ului, paginile relevante (pentru cei care nu cunosc relevanța - această cheie header correspondence cuvinte în conținutul paginii) și, desigur, un conținut unic și util. Cu toate acestea, realitatea este foarte diferită de teoria. Acum, dacă doriți site-ul dvs. să apară în căutare de sus rezultă că va trebui să respecte normele și reglementările în sine motoarele de căutare SEO. Desigur, nu trebuie să vă bazați pe motoarele de căutare pentru a atrage trafic maxim pentru site-ul dvs. (există mai multe modalități de a atrage vizitatori direcționate către site-ul), dar pentru multi este principala sursă de trafic.

Astfel, 10 de reguli, sfaturi prin care puteți îmbunătăți Google PR (page rank)
Câteva cuvinte despre motoare de căutare: Motoarele de căutare dragoste conținut în stare proaspătă și de calitate, așa cum aceasta este ceea ce doresc utilizatorii doresc - mai multe informații noi pentru a citi în fiecare zi și în fiecare oră. În cazul în care site-ul este actualizat frecvent - că roboți (crawlerele) motor de căutare va veni de multe ori la site-ul dumneavoastră. Desigur, prin crearea de conținut nou, crește probabilitatea ca mai multe pagini va fi găsit de către utilizatori.

1. Folosind Google Webmaster , pentru a vedea modul în care Google vede site-ul dvs. , atunci când a fost actualizat ultima dată  dacă aveți orice problemă de pe site-ul dvs. , etc Serviciu foarte convenabil care vă permite să analizeze complet site-ul dumneavoastră .
link către serviciul Google Webmaster : https://support.google.com/webmasters/
2. Ia parte la blog-uri care se potrivesc cu conținutul site-ului . Face util pentru vizitatorii dvs. de corespondență. Vizitează forumurile pentru a ajuta pe alții prin a răspunde la întrebările lor și postarea de link-uri către site-ul dvs. în cazul în care conțin informații relevante pentru răspunsul dumneavoastră . Cu toate acestea , amintiți-vă că mai multe și mai multe site-uri , a realizat un nou atribut rel link = " nofollow " , care spune Google ( MSN , Yahoo și alte obiecte ), pentru a nu include greutatea de link-uri către site-ul dumneavoastră . Acest lucru este pentru a preveni spam-ul comentariu.
3. În secțiunea antet a documentului ar trebui să includă o meta cuvinte cheie tag-ul și descrierea. Deși se spune că intrarea a meta tag-uri nu are sau are aproape nici o greutate în Google, dar este încă util pentru alte motoare de căutare. De asemenea, asigurați-vă că numele documentului include cele mai importante cuvinte cheie și fraze, ca Google oferă o mulțime de greutate pe ele. Cuvintele cheie ar trebui să fie incluse în articolul din H1 și H2 antet și o dată în bold, italic, iar dacă este posibil, în URL-ul.
4. Conținut Verificarea ortografică. Google nu-i place să folosească cuvântul necunoscut, așa cum încearcă să înlocuiască în mod automat cuvintele corecte pentru a căuta. Unele site-uri folosesc cuvinte scrise greșit pentru a obține mai mult trafic pentru site-ul.
5. De fapt, motoarele de căutare a se vedea site-ul dvs. ca text, astfel că lucrurile, cum ar fi JavaScript, DHTML și Flash pot complica scana site-ul dvs. pentru motoarele de cautare.
6. Publica articole de pe alte site-uri relevante pentru afacerea dvs.. Asigurați-vă că aceste articole au un link către site-ul dumneavoastră. Duplicat conținut de pe alte site-uri de la el însuși și speră că motorul de căutare nu observă - nu este corectă. Căutătorii știu sursele primare de informații. Prin urmare, pentru a oferi conținut unic pe site-ul este cel mai sigur strategia de a promova site-ul dumneavoastră.
7. Uneori, site-ul dvs. este în concurență cu multe alte site-uri de pe același cuvânt cheie. În schimb, în scopul de a optimiza întregul site pentru aceleași cuvinte cheie, încercați să găsiți cuvinte cheie mai puțin competitive și de a optimiza unele dintre paginile dvs. doar pentru ei. Există atât software-ul comercial și gratuit pentru a vă ajuta să o faci.
8. Aflați de la competitori. Găsi în Site-uri Google konkuriruyuschi de întrebări-cheie, vă rugăm să mergeți la primele site-uri de înaltă Page Rank și să analizeze aceste site-uri podcherpnite util pentru tine. Desigur, site-ul poate fi doar foarte populare, din cauza numărului mare de backlink-uri, dar mai des decât citirea codului sursă a unui site vă puteți convinge de idei noi, cum de a face site-ul mai bine.
9. Nu este suficient pentru a avea o pagină extrem de apreciat, initiala (Google oferă grade diferite pe diferite pagini). Ar trebui să încercați să obțineți link-uri de la alte site-uri, nu doar de pe pagina principală, dar, de asemenea, link-uri către alte secțiuni (pagina site-ului). De exemplu, dacă aveți un site mare, și puteți defini segmente care diferă de la, și să încerce să ridice rating-ul de alte pagini.
10. Pe fiecare pagină ar trebui să fie link-uri interne până la câteva alte pagini de pe site-ul dvs. (împletit) legate de tematike.Eto deosebit de utile pentru echilibrarea diferite pagini de rang pentru site-ul dvs., și, desigur, ar trebui să ajute vizitatorii găsi aceleași informații on-line.

2 comentarii:

  1. Recomand aici un video de 10 minute in limba romana despre o metoda , aplica corect si faci pentru inceput pana la 800$ pe saptamana (la inceput), dupa care inveti metoda care se aplica si poti face mult mai mult. Recomand sa vedeti acest video:
    http://www.thepiratetrader.ro/succes-aff052.html

    RăspundețiȘtergere