Cât plăteşte YouTube?

Unul dintre site-urile cele mai vizitate din zilele noastre, acesta este, desigur YouTube. Dar nu mulți știu că astăzi este una dintre cele mai bune moduri de a face bani online este prin intermediul programului de afiliere pe YouTube.
Dar cât plăteşte YouTube? este foarte greu de spus, pentru că depinde de mulți factori, de la subiectul video de la un comentariu la video etc, pentru care plătește YouTube?
El te plateste 50 la suta% sau mai mult din veniturile din publicitate pe videoclipul dvs.
De exemplu la 1000 vizualizări, 10 persoane au făcut clic pe anunțul costul este 0.6 dolari 6 $ atunci
YouTube ia 50%, iar restul vă oferă dvs. 3 dolari
și dacă calculam
1.000 afisari = 3 dolari
10000 afisari = 33 dolari
100000 afisari = 330 dolari
1000000 afisari = 3300 dolari
dar în teorie, nu fiecare click este în valoare de $ 0,6, și este de 0,05 $ și $ 1 a determina atât de exact cât de mult veți câștiga nu este posibil.

17 comentarii:

  1. Socialbirth este un site pentru a`ti mari castigurile si de a face bani reali
    La inregistrare primesti 0.20$ si 50 puncte.
    Se procedeaza foarte simplu:

    1. Te inregistrezi cu un click aici

    http://socialbirth.com/?ref=784

    2. Intri in oricare sectiune doresti: Facebook Likes, Facebook Share, Facebook Subscribe si incepi sa castigi bani.
    Tot ce-a ce trebuie sa faceti sa dati click like, share, followers

    Pe acest site la fiecare referral adus de dumneavoastra primiti 0.50$ doar dupa ce respectivul a dat 100 de clickuri.
    Limita minima de retragere a banilor este de 2$
    Plata se face prin Paypal.

    DOVADA PLATA: http://oi50.tinypic.com/f3uuj5.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. cind ai 1000 de vizualizari atunci iti reda datele despre venituri da?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate! Nu intotdeauna e la fel. Depinde de costul publicitatii unei companii pentru produsul sau serviciul pe care vrea sa-l vanda. Intelegi tu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu incer sa fac bani cu acest video http://www.youtube.com/watch?v=QT1TyweeJUk
    Ma numesc Dj Loghin

    RăspundețiȘtergere
  6. Am 1000 vizionari, 30abonati, in nici o saptamana toate astea si doar 0.05$. O porcarie!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. La munca, nu la intins mana! :)))

      Ștergere
  7. Am facut 1.000vizionari, 30abonati, aproape 20like la 1videoclip in 1saptamana si ceva, si m-am scos doar cu 0.05$. S-a platit pe reclame asta? Cum ramane cu 1Euro la 1.000vizionari? As fi vrut sa scot ceva serios, as fi facut super tutoriale si as fi postat si 2-3 pe zi, as fi vrut sa iasa un vlogg-er bun din mine, sa fac un film in vara la caterinca. Ptr ce?.... o prostie, NU SE MERITA! Eu am facut rapid 1.000vizionari, fara ca Nimeni sa stie de mine, astea in 1 sapt, da altii le-ar fi luat cateva luni grele!

    RăspundețiȘtergere
  8. salutare eu am 2000 de vizualizari nici macar in 24 de ore si plata 0,17 euro vaisamar de youtube si adsens nu scot nici un pacht de tigari pe luna:)) am mai vazut djloghin saracu are 170 de vizualizari de o luna :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am facut si eu contract cu yutubul cu 12 tutoriale . astept si eo o saptamana sau doua sa vad daca se merita .

    RăspundețiȘtergere
  10. Am asteptat degeaba pana la sfarsitul lunii , stiti care-i traba ?
    La yutube analytics imi arata 0,08 dolari , la 480 de vizualizari.
    Iar la setari Adsense 0,00 dolari , e clar , sterg tot ce am pe yutube si ma deconectez si de la google.

    RăspundețiȘtergere
  11. Dj Loghin un like de la je si +1 la vizionari...si atunci cum se fac bani adevarati din acest mare valoros net? ca, cu youtube-ul e mai rau ca la caritas

    RăspundețiȘtergere
  12. Poti sa ai 1 milion de vizualizari ... Daca nimeni nu da click pe reclama si da skip add de fiecare data, te-ai ales doar cu munca. Nu o sa scoti nici un ban.

    RăspundețiȘtergere
  13. Incercati , www.jointoplay.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere